Tuesday, April 07, 2009

sukasuki photographer

text by mellyCjellys at 12:15 PM


aku memang suka dengan sebarang perkara yang berkaitan dengan kamera..aku nk jadi photographer..aku suka untuk hargai benda-benda yang cantik di rakam kan melalui lensa kamera..pada aku photographer seorang yang ikhlas dan pandai menghargai seni..jadi aku memilih photographic sebagai cita-cita dan impian yang tersimpan..kenapa tersimpan??..aku masih mentah dalam selok belok lensa kamera..jadi aku memerlukan masa untuk menggapai apa yang aku inginkn..matlamat aku sekarang..kumpul duit untuk beli kamera yang dapat buatkan impian aku jadi kenyataan..impian semata-mata tanpa kamera..tak guna juga..so,diharap sangat aku bukan main-main dengan impian aku...pic binatang ni aku rakam menggunakan camera digital ayah..1st pic yang aku rasa sangat menarik..dari sini bermulanya minat aku..=)

0 comments:

 

do read and never talk cheap :D Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez